Enighet om lønnsoppgjøret for ansatte i Bring Før7

Geir Inge Kirkestuen, daglig leder i Bring Før7 og Cathrine Ertsås, nestleder i Fagforbundet Post og finans, signerer avtalen. (Foto: Fagforbundet)

Fagforbundet Post og finans har framforhandla et godt resultat i årets hovedoppgjør.

02.05.2024 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 02.05.2024

Det gis et generelt årstillegg på 26.200 kroner til alle arbeidstakere. Tilleggene inkluderer tillegg avtalt i de innledende sentrale forhandlingene. Lønnstilleggene er bruttotillegg og deltidsansatte gis forholdsmessige tillegg.

– Vi har fått på plass et godt oppgjør som er i tråd med frontfagets ramme, sier Cathrine Ertsås, nestleder i Fagforbundet Post og finans.

Det er lagt til et nytt punkt i overenskomsten som stadfester heltidskultur.

Partene er enige om at det skal utarbeides en stillingsstruktur i selskapet som viser stillingstittel med tilhørende lønnsnivå, innen 12. september 2024.

Les mer i protokoll og overnskomst under.