Nytt om navn

19.05.2023
Sist oppdatert: 01.06.2023

Bjørn Egil Brenden, gjenvalgt som HTV i Kongsvinger Kommune.

Jan Helge Røysheim, ny leder i Yrkesseksjon samferdsel og teknisk, Fagforbundet Innlandet.

Marianne Bratsveen. (Krematorium/kirketjener), ny leder for Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst Innlandet.

Ragnhild Kjøllmoen Aarø (Bibliotek), ny leder for Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst i Fagforbundet Rogaland.

Thorsten Behrends er nyvalgt leder for Yrkesseksjon samferdsel og teknisk i Fagforbundet Rogaland.

Roger Kristensen er nyvalgt leder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Oslo.

Vegard Austmo er nyvalgt seksjonsleder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Trøndelag

Eirin Hanstad er nyvalgt nestleder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Troms.

Kourosh Mohammed er nyvalgt leder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Agder.

Mauritz Nyberg er nyvalgt leder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Finnmark.

Signe Sirevaag Thorsen er nyvalgt nestleder for Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet Rogaland.