Forsiden: O jul med din glede

06.12.2023
Sist oppdatert: 17.01.2024

På jobb i jula: Når julefreden senker seg i de tusen hjem, går mange av Fagforbundets medlemmer på jobb. De gjør det med glede.

Møt kjent byggdrifter fra Vardø!

Du har kanskje sett Chris Marius Thorsen i NRK-serien kortbaneliv. Han gjør det han kan for å gjøre livet godt for alle i Vardø. Vi har tatt en prat med byggdrifteren om livet som tillitsvalgt i Fagforbundet.

Tariff som kommer og tariff som går

Det er som vanlig utfordringer i kø før det kommende lønnsoppgjøret. Det ser ut til å være spesielt mange problemstillinger som venter oss i 2024. Les deg opp på hva som venter på nyåret, og bli med oss på et tilbakeblikk på tariffåret vi legger bak oss.

Julestri i dyrtid

Oscar Aaslund Hovin ser muligheter i ei jul der det meste har blitt dyrere. Han har tatt seg gjennom et år med jubel og jammer - og nå viser han vei til de som sliter med å trylle fram den gode julefølelsen. Les kommentaren på side 6