Forsiden

Sist oppdatert: 18.03.2024

Hovedoppslag:

Lønn, lønn, lønn!

Medlemmene er klare på hva de forventer i årets hovedoppgjør. De vil ha en lønnsøkning som monner. De vil ha økt kjøpekraft. Tekst, tekst, tekst...

Flere henvisningssaker:

1. Pensjonist med sterke meninger

Karin Mathisen har hele 53 år bak seg i fagbevegelsen. Det har vært en innholdsrik reise med opplevelser og lederverv på rekke og rad. Nå er hun pensjonist, men har ingen planer om å bremse engasjementet. Lederen av pensjonist- og uføreutvalget i Fagforbundet Innlandet har mere ugjort.

2. Satser på jentefotball

Fagforbundet har en avtale med Toppfotball kvinner, og det åpner opp for at din fagforening kan inngå samarbeid med et lokalt idrettslag. Jentefotball er moro, og nå kan du bidra til å trylle fram herlig idrettsglede på en fotballbane nær deg.

3. Yrkesskade på vei fra hjemmekontor

Mange av Fagforbundets medlemmer har erfart at det kan sitte langt inne å få yrkesskadeerstatning. Det kan dessuten by på ekstra utfordringer hvis du ikke befinner deg innenfor kontorets fire vegger. En fersk kjennelse setter ord på hva som skal til for å være yrkesskadedekket på vei fra hjemmekontor.