Nyheter

Delegasjonen fra Fagforbundet Oslo i hovedoppgjøret i Oslo kommune 2024. Fra vestre: Vidar Evje - delegat, Stein Olav Ringen - beregner og Roger Dehlin - leder.

Reallønnsvekst for alle i Oslo kommune

Enighet i meklingen i Oslo kommune 24. mai.

En sliten gjeng etter en lang natts ferd mot enighet.
Fra venstre: Lisbeth Norshus, Roger Dehlin, Joachim Nybakke, Per Egil Johansen, Lasse Skurtveit, Einar Bergan, Setin Olav Ringen, Vibeke Øya, Mishell Shakar og Roger Vinje.

Enighet i meklingen i Oslo kommune - Reallønnsvekst for alle medlemmer i LO kommune Oslo

Pressemelding fra LO kommune Oslo og Fagforbundet Oslo 24. mai.

Anna Elisabeth Uran er streikeleder og 2. nestleder i Oslo kommune.

Fare for storstreik i Oslo kommune

Pressemelding fra LO kommune Oslo og Fagforbundet Oslo.

Anna Elisabet Uran er streikeleder og 2. nestleder i Fagforbundet Oslo.

Streikeuttak i Oslo kommune

Her kan du vente stengte dører, hvis det blir streik i Oslo kommune.

Per Egil Johansen - leder for LO kommune Oslo og Roger Dehlin - leder for Fagforbundet Oslo er skuffa etter bruddet i Oslo kommunes hovedforhandlinger 2024

Brudd i forhandlingene i Oslo kommune

Pressemelding fra LO Kommune Oslo og Fagforbundet Oslo.

Nestleder i OBF Lise Sirnes Aspenes viser frem den nye veilederen for yrkesskade og yrkessykdom

OBF og Fagforbundet lanserer veileder om yrkesskade og yrkessykdom

På Fagforbundets brannkonferanse 20.-21.mars ble veileder for yrkeskader og yrkessykdom lansert. I spissen for arbiedet står vår egen nestleder Lise Sirnes Aspenes.

Fagforbundet Oslo Brannkorpsforening og medlemmer fra Fagforbundet Bergen Brannkorpsforening besøker palestinske kolleger.

Hjelper folk uansett hvor det brenner

Den 4. mai feires brannfolkenes dag.

Per Egil Johansen og Roger Dehlin er fornøyde med meklingsresultatet.

Storstreik avverget: Et godt meklingsresultat i Oslo kommune

Etter mekling mer enn et døgn på overtid ble det enighet mellom LO Kommune Oslo og Oslo kommune i tariffoppgjøret. Oppgjøret gir reallønnsvekst for LO-medlemmene i Oslo kommune. I tillegg klarte forhandlerne å unngå lokale forhandlinger i årets oppgjør, noe som er en svært viktig seier for oss.

Riksmekleren  Illustrasjon

LO Kommune Oslo krever reallønnsutvikling for hele laget

- Vårt hovedkrav foran meklingen som starter i morgen er reallønnsutvikling for alle, slår Per Egil Johansen som er forhandlingsleder for 18 388 arbeidstakere i Oslo kommune fast.

Chris Daniel Utengen er feiersvenn og brannforebygger og medlem i Fagforbundet Oslo brannkorpsforening.

Brannfolkenes dag 2022: Fagorganisering er en trygghet for meg

Hurra for brannfolkenes dag! Vi har intervjuet Chris Daniel Utengen feiersvenn, brannforebygger og medlem i Fagforbundet Oslo brannkorpsforening.

Informasjon om Garnaasfondet

Her finner du informasjon om Garnaasfondet og søknadskjema om du ønsker å søke om støtte fra fondet.