Søkeresultater

Søk etter innhold og arrangementer

Barnebyen i Angola

Informasjon om Fagforbundets SOS-barneby i Angola.

Permittering

Hva er permittering, og hvilke regler må følges hvis ansatte må helt eller delvis permitteres?

Sykelønn, sykefravær og inkluderende arbeidsliv

Informasjon om sykelønnsordningen, inkluderende arbeidsliv og spørsmål og svar om sykefravær.

Oppsigelse

Arbeidsgiver må ha en saklig grunn til å si deg opp fra arbeidsforholdet.

Deltidsrapporter 2021

Forsikringer

Les mer om forsikringene du får som medlem - meld skade.

Backups

Hjelp til økonomien?

Brannforebygger

Takk for påmelding

Yrker

Frisør

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som frisør når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Lærlinger

Informasjonsside for deg som er lærling.

Apotek

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som ansatt i apotek når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Hjemmehjelp

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som hjemmehjelp når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Vaktmestere og byggdriftere

Yrkesside for vaktmestere og byggdriftere. Her finner du informasjon om Fagforbundets yrkesfaglige og yrkespolitiske arbeid på området, informasjon om utdanning og kompetanseheving, nyheter og yrkesbrosjyrer.

IKT

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som IKT-ansatt når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Prehospitale tjenester

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som ambulansepersonell og ambulansearbeider når det kommer til lønn og arbeidsforhold. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Brukerstyrt personlig assistent (BPA)

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som BPA når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Helsefagarbeider

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som helsefagarbeider og omsorgsarbeider når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling ❤️Bli medlem! ❤️

Samfunnsplanleggere, tekniske saksbehandlere og ingeniører

Yrkesside for ingeniører, arkitekter og planleggere. Her finner du informasjon om Fagforbundets yrkesfaglige og yrkespolitiske arbeid, nyheter og yrkesbrosjyrer.

Kan KI sammenlignes med vår egen hjerne? Nytt dypdykk i Kunstig intelligens

Vi hører nå på den femte episoden i "Den store serien om KI," en serie du kan høre på NRK og serien Abels tårn. Denne gangen snakkes det om hva KI kan bidra med overfor de som er rammet av MS. De snakker også om dype nevrale nettverk, selve grunnlaget for all ny KI. De stiller spørsmålet; hvor likt er det med hva som foregår i vår egen hjerne?

Stopp kommersialiseringa av velferdstenestene

Fagforbundet er fornøgd med konklusjonane til Støstad-utvalet, som viser at det er mogleg å avkommersialisere dei offentleg finansierte velferdstenestene. Landsstyret i Fagforbundet oppfordrar regjeringa til å følge opp konklusjonane og redusere bruken av kommersielle aktørar.

Arbeidsplassbesøk ved Sverresborg skole

Mandag 16. september åpnet Sverresborg skole dørene for et arbeidsplassbesøk

Ep. 16: Mads Gilbert: – Gaza er et helvete

I ukens episode av Hele laget snakker vi med lege og Palestina-aktivist Mads Gilbert. Han har etter å ha jobbet til og fra på Gaza i til sammen 25 år et unikt innblikk i den forferdelige situasjonen på Gaza.

Med helsearbeiderfaget til VM

Forrige uke var Fagforbundet på plass i Lyon for å følge yrkes-VM. Det ble en fantastisk uke der vi fikk se verdens beste, unge fagarbeidere gi alt for faget og landet sitt.

Resultater fra yrkes-VM 2024

Her kan du lese om de norske plasseringene i yrkes-VM 2024.

18.09.2024

Enighet i lønnsoppgjøret for teatrene

Etter en krevende mekling kom partene i Teateroverenskomsten til enighet natt til 18. september.

Resultat i lønnsoppgjøret for FUS-barnehager

Fagforbundet er i havn med lønnsoppgjøret i FUS-barnehagene. Resultatet er på linje med oppgjøret for PBL-barnehagene, med generelle tillegg på minimum 18 000 kroner.

16.09.2024

Lønnsoppgjøret for FUS-barnehager i gang

Mandag 16. september møtes partene som skal forhandle årets lønnsoppgjør for ansatte i FUS-barnehager.

16.09.2024

Streikemarkering for BPA

– Lik lønn for likt arbeid, det skal vi ha! Det sa streikeleder Jane Høst under Fagforbundets markering av BPA-streiken på Youngstorget fredag 13.september.

13.09.2024

Politisk ledelse på landsmøtet

Landsmøtet

Trude Lehrfeld Kvaran