Søkeresultater

Søk etter innhold og arrangementer

NKS helsehus Akershus

Informasjon om avtaler som gjelder for virksomheten.

Rehabiliteringssenteret AiR

Informasjon om avtaler som gjelder for virksomheten.

Spekter helse - sykehus

Her finner du blant annet avtalen for spesialisthelsetjenesten (avtaleområde 10), minstelønnstabell og informasjon om tariffoppgjøret.

PBL (Private Barnehagers Landsforbund)

Lønn og rettigheter for ansatte i private barnehager som er medlem av PBL (Private barnehagers landsforbund).

Logo og profil

Streik

Hva er tariffstreik, hva er politisk streik, hva gjør jeg i en streikesituasjon, får jeg streikebidrag? Få svar på spørsmålene dine her

Privatisering og konkurranseutsetting

Her finner du informasjon om Fagforbundets arbeid mot privatisering og konkurranseutsetting.

Virksomhetsoverdragelse

Informasjonsside om virksomhetsoverdragelse.

Deltidsbrannfolk

TeoLOgene om tariff

Tariffpolitikken til Fagforbundet teoLOgene

Yrker

Ledere i helse og sosial

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som leder i helse og sosial når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Yrkesfaglærere i helse- og oppvekstfag

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som yrkesfaglærer i helse- og oppvekstfag når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Post og finans

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som ansatt i post og finans når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

erfaringskonsulenter

Yrkesside for erfaringskonsulenter. Her finner du informasjon om Fagforbundets yrkesfaglige og yrkespolitiske arbeid på området.

Skole

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som ansatt ungdoms- og videregående skole når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Renholdere og vaskeriansatte

Yrkesside for renholdere og vaskeriansatte. Her finner du informasjon om Fagforbundets yrkesfaglige og yrkespolitiske arbeid for yrkesgruppa, nyheter og yrkesbrosjyrer.

Kontoransatte, konsulenter og sekretærer

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som kontoransatt når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Trafikkbetjenter

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som trafikkbetjent når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Teater og Scene

Fagforbundet ivaretar dine rettigheter som sceneansatt når det kommer til lønn, arbeidsforhold og faglig utvikling. Sammen er vi sterke - bli med i dag!

Et nødvendig skritt videre for reellt mangfold blant ansatte i bispedømmene.

Det kommer frem i Vårt Land 7.september  at bispedømmene i Dnk har blitt oppfordret til å ta i bruk en mangfoldserklæring. Fagforbundet teoLOgene synes dette er svært gledelig og er en helt nødvendig konkret oppfølging av KM vedtak på feltet. Fagforbundet teoLOgene anbefaler alle bispedømmeråd til å ta inn mangfoldserklæringen.

08.09.2024

Flere arbeidsfolk skal få arbeidsklær

Nå lover Ap-leder Jonas Gahr Støre arbeidsklær til alle yrker, ikke bare byggebransjen. Dette skal sikre at ansatte, spesielt i helse- og omsorgssektoren, får nødvendig utstyr for å jobbe trygt og komfortabelt. Det er musikk i Fagforbundets ører!

05.09.2024

Nyhetsbrev til Fagforbundets pensjonist- og uføremedlemmer

Vi har en spennende nyhet å dele med dere! Fagforbundet vil fra og med denne måneden begynne å sende ut et månedlig nyhetsbrev spesielt rettet mot våre 140.000 pensjonist- og uføremedlemmer.

05.09.2024

Humor og fart i ny Fagforbundet-film

Du har kanskje sett det allerede? Fagforbundet har rullet ut en omfattende høstkampanje med nettannonser og filmer på sosiale medier. Se den nye reklamefilmen, med tillitsvalgte Bodil som sparker inn en dør i et hasteoppdrag for å hjelpe et medlem.

05.09.2024

Brøt med NHO for å sikre medlemmene et godt lønnsoppgjør

Det ble brudd i forhandlingene på NHO 453, natt til torsdag 5. september. Dermed går oppgjøret til mekling hos riksmekleren. Hvis mekling heller ikke lykkes, blir det streik.

Ep. 15: Superververen

Edita Bekteshi Khawaja er hovedtillitsvalgt i Sykehjemsetaten i Oslo, men går gjerne under navnet superververen. Hun er gjest i denne ukas episode av podkasten Hele laget.

04.09.2024

Etikkrådet åpner for å utelukke selskaper fra Oljefondet

Fagforbundet og Norsk Folkehjelp ønsker velkommen Etikkrådets varsling om at flere selskaper med forbindelse til Vestbredden kan bli utelukka fra Oljefondet. – Nå må vi fortsette å holde presset oppe, sier forbundsleder Mette Nord.

04.09.2024

– Hele laget var godt representert i Trondheim

- Her får vi virkelig sett det høye nivået norske fagarbeidere har. Det har vi all grunn til å være stolt av, sa faggruppeleder Oscar Aaslund Hovin etter yrkesfagdagen i Trondheim.

03.09.2024

Nytt semester er i gang!

Tirsdag denne uken var det endelig oppstart for det splitter nye emnet Prosjektledelse i offentlig sektor. Med over 250 søkere er det ingen tvil om at dette er et populært medlemstilbud, og takket være det gode samarbeidet mellom Fagforbundet og Høgskolen i Innlandet har vi i over 14 år hatt gleden av å tilby studier kun for Fagforbundets medlemmer.

03.09.2024

Ny informasjon fra arbeidsgiver til ansatte Dnkr ang pensjon, ut til ansatte 2.9.24

Vedlagt ligger videreformidle infobrev som Kirkerådet sendte ut i dag til alle ansatte i Dnkr angående pensjonsordning ( 2.9.24) All informasjon og spørsmål knyttet til dette bør gå til kirkerådet og arbeidsgiver, se kontaktinfo i brev.

02.09.2024

Personer

Henriette Jevnaker

Fagforbundet Teater og Scene