KreativOmsorg omtalt i Stortingsmelding

Det er hyggelig å registrere at Helse- og omsorgdepartementet har oppdaget KreativOmsorg.no Nettstedet har fått omtale i egen boks i Stortingsmelding 25 - Omsorgsmeldingen.

02.10.2006 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 02.10.2006

I tillegg er Fagforbundet invitert til å delta på presentasjonen av omsorgsmeldingen med en egen stand med omtale av KreativOmsorg.

Vi har i den forbindelse utarbeidet en powerpoint-presentasjon, se vedlegg til høyre. Denne blir også å finne via lenke på høyre side fra forsiden.

Utklipp fra Stortingsmelding 25:

Boks 10.4 Kreativ omsorg
www.kreativomsorg.no
Fagforbundet arbeider aktivt med å fremme kvalitet innen helse- og sosialtjenesten, og har nylig lansert nettstedet kreativomsorg.no, hvor man kan finne fagstoff og forslag til kreative løsninger i helse- og sosialtjenesten. Nettstedet skal bidra til å fremme kvalitet og livsglede i helse- og sosialtjenesten. Blant annet har man opprettet en idébank for utveksling av ideer og erfaringer. Nettstedet oppdateres jevnlig med nye publiseringer og omtale av gode eksempler, prosjekter og kreative løsninger.