• ff_personvern: Informasjonskapsel som brukes til å vise/skjule banner om fagforbundet.no sin personvernpolitikk
  • skyra.vid: Brukerens enhet får en tilfeldig kode tilskrevet seg.
  • skyra<survey-id>: Den speiler nøyaktig hvilken Skyra-undersøkelse det dreier seg om. Selve svarene brukeren gir fjernes fra kapselen når undersøkelsen er ferdig besvart.

Din nettleser sender også automatisk opplysninger til fagforbundet.no sine servere hver gang du ber om å få vist en side. Dette er for eksempel opplysninger om hvilken nettleser og -versjon du bruker og din internettadresse (ip-adresse). For hver side som vises, lagres i tillegg opplysninger om dato og tid, hvilken side du kom fra, hvilken side du er på, osv.

Ingen av opplysningene over blir brukt til å identifisere enkeltpersoner. Vi bruker disse opplysningene til å generere en samlet statistikk som blant annet viser hvilke sider som er mest populære og hvilken informasjon brukerne søker. Statistikken er et redskap til å forbedre våre tjenester til deg som sluttbruker.

Alle data er Fagforbundet sin eiendom.