Telemark på besøk i K 15

Torsdag og fredag har vi vært så heldig å ha hatt besøk av Seksjon helse og sosial i Telemark. Seksjon hadde lagt sitt styremøte til forbundet sentralt.

13.12.2013 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 13.12.2013

I løpet av de to dagene seksjonen har vært i Oslo har de hatt besøk av forbundsleder Mette Nord, leder i Seksjon helse og sosial (SHS) Raymond Turøy og styremedlem i  SHS Merethe Krogstad Hoel. Oppe i alt styrearbeidet ble det også plass til en omvisning på huset, med et besøk på Keysers julemarked. Overskuddet av julemarkedet går til forbundets barneby i Angola.

På sakslisten til seksjonsstyret sto planleggingen av innsatsen i 2014. Etter en god og lang juleferie med breddfulle batterier foreligger det nå en handlingsplaner for 2014 som omfatter verving og medlemspleie, og organisasjonsutvikling i henhold vedtak på landsmøtet. Seksjon ønsker å videreføre sitt arbeid med at våre medlemmer skal tilbys hele/faste stilling. Samhandlingsreformen vil være i fokus, hvor seksjonen ønsker bistå tillitsvalgte i fylket. Kompetanse- og kunnskapsutvikling vil alltid være en del av den årlige handlingsplanen. Seksjonsstyret i Telemark vil legge opp til fagdager for medlemmene. Etter hva vi kan se legger Telemark opp til en god og omfattende handlingsplan som mange medlemmer og tillitsvalgte vil dra fordeler av. Lykke til i arbeidet!