Dato for fagforbundsukene 2020 er klare

Tradisjon tro blir det fagforbundsuker også i 2020, i uke 26 og 48. Hovedmålet er som alltid at Fagforbundet skal være synlig, nær og stolt.

18.02.2020 av Randi Tevik
Sist oppdatert: 17.03.2020

Fagforbundet arrangerer forbundsukene i uke 26 (22.-28. juni) og uke 48 (23.-29.november). Det er viktig at hele organisasjonen tas i bruk under fagforbundsukene. Fagforeningene, som er det viktigste organisasjonsleddet, må tenke helhet og alle avtaleområder.

Stort medlemspotensiale

Potensialet for fortsatt sterk medlemsvekst er stort. Satsingsområder som er nevnt i strategiplanen for 2020 er blant andre arbeidstakere i kommunal sektor, i spesialisthelsetjenesten og de med høyskole- og universitetsutdanning, sier nestleder i Fagforbundet, Odd-Haldgeir Larsen.

Alle som har spennende planer må gjerne sende tips til info@fagforbundet.no i god tid så vi kan legge våre planer om å besøke fagforeninger rundt om i landet.

Er det noen som ønsker besøk fra ledelesen i Fagforbundet, eller noen i administrasjonen,  så kan fagforeningene melde det inn til sin region, som koordinerer og videreformidler ønsker til: organisasjonsavdelingen@fagforbundet.no

Les hele rundskrivet: Fagforbundsuka 2020

Her kan du laste ned Fagforbundets eget tipshefte for aktivister