Kommunal 2019: Velkommen til valgverksted for tillitsvalgte

(Foto: Fagforbundet Sveio)

Kommunalkonferansen 2019 går av stabelen 12.-13 .juni ved Gardermoen. Vi står foran en avgjørende periode før kommunestyre- og fylkestingsvalget i september. Skal vi sikre rødgrønn seier i flest mulig kommuner, må vi starte arbeidet nå. Kommunal'19 gir derfor både faglig ballast og konkrete verktøy for å lykkes i valgkampen. Vi gransker høyresidas og vår egen retorikk, hva som står på spill og hvor lite som kan avgjøre et kommunevalg.

01.05.2019 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 10.05.2019

Årets kommunalkonferanse har fått tittelen Tillitsvalget. LO har utpekt 2019 som Tillitsvalgtåret. I en tid der mange tillitsvalgte opplever økende press i rollen, ønsker vi å hedre hverdagsheltene som hver dag står på for sine medlemmer og for et rettferdig og velfungerende arbeidsliv.

Møt partilederne fra rødgrønn side

Partilederne på rødgrønn side kommer til Kommunal'19. Det samme gjør LO-leder Hans-Christian Gabrielsen, politisk journalist Aslak Borgersrud, filmskaper Margreth Olin, Lars Bremnes og Maria Haukaas Mittet med band og mange flere spennende politikere, samfunnsdebattanter og artister.

Når og hvor?

Kommunalkonferansen 2019 går av stabelen 12. – 13. juni 2019
Quality Airport Hotel Gardermoen, Lokevegen 7, Jessheim

Se programmet og meld deg på hos kommunal.no

Påmeldingsfrist: 24. mai 2019.