Ny medlemsfordel: Fagforbundets reiseforsikring er rundt hjørnet

Det blir norgesferie for mange i år også, her representert ved et glimt fra Mjelle utenfor Bodø. (Foto: Ellisiv Solskinnsbakk)

Landsmøtet i 2017 vedtok at Fagforbundet skulle tilby en ny medlemsfordel: en gunstig reiseforsikring. Nå begynner det nye tilbudet å ta form.

10.12.2018 av Kari-Sofie Jenssen
Sist oppdatert: 11.01.2019

– Dette har tatt en del tid, men vi har prioritert å få fram et så godt resultat som mulig, heller enn å storme fram og kanskje bare kunne tilby et middels produkt. Nå ser vi omrisset av en reiseforsikring vi tror medlemmene vil ha nytte og glede av, forteller Svend Morten Voldsrud i Fagforbundets arbeidsutvalg.

Han kan fortelle at det nye tilbudet vil komme ut til medlemmene i løpet av andre kvartal neste år, altså mellom 1. april og fram til sommeren. Dette blir en komplett reiseforsikring for hele familien til en pris som er betydelig under det som ellers er på markedet, forteller han.