God jul fra Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst!

(Foto: Mostphotos)

Et lite julebrev fra yrkesseksjonen til alle tillitsvalgte og medlemmer.

18.12.2020 av Renate Tårnes
Sist oppdatert: 19.01.2021

Endelig er det tida for en pust bakken for de fleste av oss. Vi kan se fram til velfortjente fridager, forhåpentligvis sammen med folk vi bryr oss om. Denne jula blir annerledes, det er ikke til å komme fra. Vi er alle mer eller mindre berørt av koronapandemien, og de hensyn vi må ta for å holde dette i sjakk.

Pandemien har preget 2020, og ansatte i kirke, kultur og oppvekstfeltet har fått kjenne konsekvensene på kroppen på ulike måter. Felles for oss er at vi har måttet lære oss en helt ny måte å tenke, arbeide og handle på. Korona har vist oss hvor avgjørende det er at alle yrkesgrupper blir inkludert og verdsatt. Førstelinja mot smitten er der hvor folk er, i barnehager, skoler/SFO, kulturarrangementer, fritidsklubber og gudstjenester.

Styret og administrasjonen i Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst vil takke dere alle for innsats og samarbeid. Vi kan være stolte av det vi har fått til - sammen!

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år! En ekstra hilsen går til alle som ikke kan ta fri, men holder hjula i gang på sine arbeidsplasser og til dere som er i streik.

God jul fra May-Britt, Ellen, Ingri, Bjarne, Camilla, Cecilie og Heidi.