Solidaritetskonsert på kvinnedagen

SheBop Big Band inviterer til solidaritetskonsert på kvinnedagen! Overskuddet går i sin helhet til lokalsamfunnsprogrammet i Fagforbundets barneby.

06.03.2015 av Informasjonsavdelingen
Sist oppdatert: 06.03.2015

Konserten vil spesielt hedre de mange storesøster- og bestemorstyrte familiene som lever i barnebyen i Huambo.

Det kommer også en delegasjon fra SOS-barnebyer i Malawi og Zimbabwe, to av jenter vil blant annet fortelle hvor vanskelig det er som jente å få gå på og fullføre skolegang. Fagforbundet og SOS Barnebyer vil også fortelle litt om lokalsamfunnsprogrammet i vår egen barneby.

Hannah fra Queendom

Konserten ledes av konferansieren Hannah Wozene Kvam fra Queendom. Hennes flotte utstråling og varme tilstedeværelse vil garantert skape god stemning fra første stund.Gjestesolist er ingen ringere enn Reidun Sæther, mest kjent fra finalen i Stjernekamp 2014! Denne jenta fra Skedsmo omtales ofte med superlativer som "souldronning" eller "nattens dronning". Med sitt enorme stemmeprakt, formidlingsevne og musikalske bredde har hun i flere år trollbundet sitt publikum.

Dans med jammers

Konserten vil også ha innslag av dans. Jammin 'Crew er en norsk dansegruppe bestående av seks glade jammers. Deres dansestil er en blanding av afro-karibiske stiler og hip hop, hvor målet er å spre glede og samhold gjennom den kraftige, magiske dansen.

Og sist men ikke minst; SheBop Big Band med sin faste vokalist Ingrid Thomassen som med trøkk og sjarm covrer populærmusikken og shower med soulmusikken.

Vis solidaritet, bry deg! Gå ikke glipp av denne konserten! Vi lover høy underholdningsfaktor!

Velkommen 8. mars kl 1900, Cosmopolite. Billettpris 200,- + avg. Billetter kjøpes på billettservice. no - og i døra på Cosmopolite