Ververe på hogget

Både Haldis Revheim fra Hordaland og Grete Auestad benyttet anledninga til å fylle opp lageret med vervekuponger for Fagforbundets barneby. Turid Weisser frå SOS barnebyer delte villig ut.

11.11.2013 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 12.11.2013

-- Folk er hyggelige og stopper opp, forteller Turid. Hun er en av mange utstillere på landsmøtet.

Alle utstillerne er samlet i en egen sal innerst i foajeen i første etasje. Man må lete litt for å finne fram, men når man først finner det, er det absolutt verd turen.

-- Det er to grunner til at vi står her, minst, forteller Turid Weisser. Vi er her for å møte alle barneby-ambassadørene og høre hvordan det går og vi er selvsagt også på plass for å treffe enda flere av Fagforbundets mange flotte tillitsvalgte, sier hun.