#fagforbundsuka 2018

Det er nytt år og dermed nye datoer for fagforbundsukene. I år blir de i uke 26 og uke 48.

01.03.2018 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 01.03.2018

Uke 26, fra 25. juni til 1. juli er satt av i første halvår, og uke 48 fra 26. november til 2. desember i andre halvår, og som tidligere er hovedmålet å være synlig, nær og stolt og å verve medlemmer.

Aktivitetene er det fagforeningene som gjennomfører, men forbundsregionen har et overordna ansvar for tidlig planlegging og koordinering.

Arbeidsplassbesøk og oppsøkende virksomhet er selve kjernevirksomheten i forbundsukene. Det er ute på arbeidsplassene vi kommer i kontakt med kolleger som av forskjellige årsaker er uorganiserte. Her har vi muligheten til å fortelle dem om fordelene ved å være medlem i Fagforbundet.