Bred tariffdebatt viktig (notis)

Midt i valgkamp og forberedelser til landsmøte og landskonferanser er dato satt for tariffkonferanser i fylkene. Tariffoppgjøret 2018 blir spennende og debatthefte gikk ut i juni til hele organisasjonen. 

28.08.2017 av Randi Tevik
Sist oppdatert: 28.08.2017

Tariffdebatten er medlemmenes demokratiske rett til å påvirke Fagforbundets krav i hvert hovedtariffoppgjør. Fagforeningene som tilrettelegger for debatt må ivareta medlemmer i alle tariffområder og sikre representasjon på tariffkonferansene fra så mange tariffområder som mulig.
Arbeidsutvalgets medlemmer vil innlede til debatt på samtlige konferanser. Først ute med sin konferanse er Østfold den 13. og 14. september.

Tilbakemeldinger fra tariffkonferansene sendes forbundet for oppsummering
innen 3.november. Dette skjer gjøres elektronisk til grethe.sorensen@fagforbundet.no.