Så klart vi stemmer for et bedre arbeidsliv

ffstripe.jpg

11.september er det Stortingsvalg. Fagforbundet har hørt på medlemmene – både gjennom LOs medlemsdebatt og vår egen medlemsundersøkelse, for å formulere Fagforbundets budskap i årets valgkamp.

08.06.2017 av Nils Fredrik Hansen
Sist oppdatert: 12.06.2017

Fagforbundets medlemmer er flinke til å bruke stemmeretten sin. Det er vi stolte av; Fagforbundets mål er å få flest mulig av medlemmene til å stemme.

En blid gjeng medlemmer fra Drammen har stilt opp som modeller til løpeseddelen som nå er klar. Bestill den til fagforbundsukene som sammen med kommunalkonferansen er startskuddet for Fagforbundets valgkamp.

Løpeseddelen kan bestilles på fagforbundet.no/brosjyrer-materiell/ eller bestilling@fagforbundet.no.

Årets valgkamp kommer i større grad enn tidligere til å foregå på sosiale medier. Derfor har vi utvida muligheten til å lage eget materiell med en egen «budskapsplakat» til å bruke på sosiale medier. Den er veldig enkel å bruke og lager kjempefine plakater du kan dele på facebook eller andre sosiale medier.

Du kan velge mellom flere forskjellige typer – en «budskapsplakat», en «sitatplakat», en som lager et toppbilde til facebook-profilen din og en arrangementsplakat.

Du finner alt på Dine sider: fagforbundet.no/tvnett/tillitsvalgtmateriell/