Fotovinnerne fra fagforbundsuka i juni

fagforbundsuka i juni.

fagforbundsuka i juni. (Foto: Fagforbundet Fana)

Her er de tre vinnerne fra fotokonkurransen i fagforbundsuka i juni. Glade bilder til inspirasjon fram mot ny fagforbundsuke 28.november til 4. desember.

10.10.2016 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 11.10.2016

Fagforbundsfolk i Fana og Bergen slo seg løs i sentrum og vant kr 5 000 for dette fartsfylte bildet.

– Det skal være gøyt å stå på stand i Bergen, sant?

Leder i Fagforbundet Fana, Anne-Karin Nilsen svinger seg i parasollen. Kasserer i Fagforbundet Fana, Randi Leiknes og pensjonisttillitsvalgt i Fagforbundet Bergen, Nils Tarlebø ser ut til å more seg på en god dag.

Andreplassen til Drammen

Fagforbundet Buskerud

På en god andreplass kom Fagforbundet Buskerud som hadde en vellykket dag i sola. Hvem får ikke lyst til bli medlem når disse to sprudlende menneskene blar opp velkomstbrosjyrer og inviterer inn i et stort og sterkt fellesskap?

På bildet nestleder i Fagforbundet Drammen,  Laila Evensen og nestleder i Fagforbundet Buskerud, Jan Denné. Premien på kroner 3 000 går til Buskerud.

Fagforbundet Førde fikk tredjeplass

Sist, men ikke minst har vi en tredjeplassvinner. På dette bildet fra Fagforbundet Førde ser vi at i Sogn og Fjordane er alle med.  Her er pensjonisttillitsvalgt Nora Vie og Torunn Botnen fra SKKO i full sving utenfor Coop Extra i Førde. 1 000 kroner er på vei.

Fagforbundet Førde