Ny ungdomsbrosjyre

Laerlingmag_frim.jpg

Fagforbundet har samla ungdommen i en ny trykksak. Både på nett og på papir finner dere nå verveargumenter og medlemsfordeler for elever, studenter, lærlinger og unge yrkesaktive.

13.09.2016 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 13.09.2016

Brosjyren erstatter fire gamle brosjyrer som går ut av produksjon. Fire medlemmer som representerer fire medlemskategorier er presentert på hver sin side. Dette gjør det lett å bruke brosjyren også på nett i tillegg til at den kan deles ut. Målet er at brosjyren og bruken av den skal lede flest mulig inn på våre nettsider, både fagforbundet.no og ung.fagforbundet.no

Brosjyren kommer på bokmål, nynorsk, samisk og engelsk og blir lagt inn i materielldatabasen, så fort den kommer fra trykkeriet. Der kan den lastes ned eller bestilles i det antallet dere mener dere trenger.