Klare for innsats

Marit Kristin Hjellset, Knut Ivar Egset, Sigrun Bøe Perez og Mette Sivartsen på Sørmarka for å forberede seg på verving av nye yrkesgrupper. (Foto: Randi Tevik)

I prosjektet «Kampanje i servicesektoren» har denne buketten fra Fagforbundet fått et ekstra ansvar.

13.09.2016 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 13.09.2016

Prosjektleder Knut Ivar Egset, her med  Marit Hjellset fra Møre og Romsdal, Sigrun Bøe Perez fra Hordaland og Mette Sigvartsen fra Østfold, var i august sammen med flere andre LO-forbund på Sørmarka for planlegging videre. Fagforbundet har apotek, velvære og privatiserte deler av sykehusdrift som målgruppe.

– Servicesektoren med mye deltid og midlertidige stillinger, og useriøse forhold vokser også innafor våre områder, så det er på høy tid å få opp organisasjonsgraden og tariffavtaledekninga, sier Egset, som tror det blir utfordrende og spennende å gå opp nye veier.

Les mer om prosjektet i OSS tillitsvalgte: LO satser i service-sektoren