Varme hjerter og villige hender på besøk i Fagforbundet

_Y7E8319

I dag onsdag hadde Fagforbundet Seksjon helse og sosial besøk av over 30 ansatte og medlemmer fra Høllandstundet sykehjem i Sauda.

23.03.2011 av Hermann Albert
Sist oppdatert: 08.04.2021

Siden mandag har en stor del av sykehjemmets ansatte værtpå motivasjonstur til Oslo. I løpet av dagene harprogrammet vært tett med en rekke besøk. Blant annetsykehjem, Stortinget og KLP er blitt besøkt. I dag var turenkommet til Fagforbundet.

Programmet i Fagforbundet var lagt opp med gjensidiginformasjon. Høllandstunet's egen prosjekt  "Varmehjerter og villige hender" ble presentert av enhetsleder BiritNygård. Et spennende prosjekt som vi ikke bør se borti fra blir en programpost på neste KreativOmsorg.

Seksjon helse og sosial med nestleder Raymond Turøy ispissen ga informasjon om de prosjektene og tiltakene som detarbeids med sentralt. Informasjon om fagskoletilbud, etikk,fastiger, stipend KreativOmsorg, Hele Norges Helsefagarbeider,Verdighetssenteret og kurstilbud knyttet til Samhandlingsreformensto på kartet.

Alt ble avsluttet med en runde på huset med besøkpå postavdelingen hvor poser og bager ble fylt oppog lunsj før turen gikk ut i byen for shopping ogseverdigheter.

Seksjon helse og sosial takker så mye forbesøket!