Aksjon Helsefagarbeider - referansegruppe

Det er nå opprettet en referansegruppe for Aksjon Helsefagarbeider. Fagforbundet har fått seks plasser i referansegruppa.

22.01.2007 av Administrasjonen - SHS
Sist oppdatert: 22.01.2007

Aksjon Helsefagarbeider, er en nasjonal satsing som KS, NAVO og HSH tok initiativ til og som i hovedsak finansieres av Sosial – og helsedirektoratet og Utdanningsdirektoratet. Prosjektet skal bidra til at det blir nok læreplasser til de ungdommene som går helsefagarbeiderlinjen og bidra til at ungdommer velger dette utdanningsløpet.

Aksjon Helsefagarbeider startet for et år siden, og har nå medarbeidere på plass i alle fylker. Prosjektet ønsker dialog med en referansegruppe som kan kommer med innspill i forhold til det arbeidet som er gjort i året som har gått og ikke minst bidra med ideer for den videre driften av satsingen.

Fagforbundets representanter er:
Lisbeth Kristiansen, mobil 93037183 (Østfold)
Raymond Turøy, mobil 9953540 (Hordaland)
Brit Kalnæs, mobil 40212821 (Aust-Agder)
Mariann Brandstad, mobil 91868833 (Fagforbundet Møre Rømsdal)
Lill-Vera Pedersen, mobil 99723636 (Tromsø)
Wenche Skorbakk, mobil 95071706 (Fagforbundet sentralt)