Sykepleierkonferansen 2011 - UTVIDET PÅMELDINGSFRIST

Fortsatt ledige plasser på konferansen, og fristen for påmelding er utvidet til 17. mai. Den 24. mai arrangerer Fagforbundet 'Sykepleierkonferansen 2011 - Fremtidens sykepleiere - rett person på rett plass', i Oslo Kongressenter i Folkets Hus i Oslo. Meld deg på i dag.

06.05.2011 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 06.05.2011

Til Sykepleierkonferansen 2011 kommer blant annet lederen av Seksjon helse og sosial i Fagforbundet Kjellfrid Blakstad, lederen av Sykepleiernettverket i Fagforbundet, Sissel M. Skoghaug, stand-up-komiker Are Kalvø og Erik Fosse, lege og professor i medisin ved Universitet i Oslo.

Målgruppa for konferansen er sykepleiere i sykehus og kommuner, samt sykepleierstudenter.

Kostnader: Fagforbundet dekker utgifter til deltakelse på konferansen og utgifter til reise for Fagforbundets medlemmer. For sykepleiere som ikke er medlemmer i Fagforbundet koster konferansen kr. 1900,-.

OBS! Påmeldingfrist: 17. mai

Billettbestillingsskjema og annen informasjon sendes de påmeldte.

Program for Sykepleierkonferansen 2011

Påmelding