Til hovedinnhold

Bli med på Kursstigen BAD: Service

Få grunnleggende kunnskap og forståelse for hva som gjør badeopplevelsen trygg og positiv for alle som besøker deg, slik at gjestene får lyst til å komme tilbake! Kurset er for medarbeidere i bade- og svømmeanlegg i hele Norge, og går fra 16. til 17. mars i Bergen.

27.01.2022 av Yrkesseksjon samferdsel og teknisk
Sist oppdatert: 27.01.2022

Tid

16. mars 10:00 til 17. mars 15:00

Sted

AdO Arena i Bergen

Arrangør

BAD, PARK OG IDRETT

Påmeldingsfrist: 1. mars!

Meld deg på her.

2 dagers kurs med fokus på:
• Service og fornøyde badegjester
• Kundegrunnlag og kundetilfredshet
• Informasjon, servicearenaer, merking og skilting
• Kommunikasjon – både internt og mot gjestene
• Ord, uttrykk og stemmeleie
• Klagebehandling
• Hvordan man blir et godt team

Kompendiet til kurset deles ut ved kursstart.

Det tas forbehold om gjennomføring av kurset med fysisk oppmøte. Dersom kurset bør holdes digitalt med hensyn til gjeldende smittevernrestriksjoner, blir kurset isteden gjennomført som 4 økter i uke 11 og 13, fra kl. 9-12. Datoene blir de samme opprinnelige datoer + 29. og 30/3.

Det tas også forbehold om minimum 6 påmeldte for å gjennomføre kurset fysisk eller digitalt.

Kurspriser:
Medlemmer BPI/ Fagforbundet: kr 6.900,-
Ikke medlemmer kr 7.900,-

Overnatting:
Må bestilles på egenhånd og vi anbefaler å bestille rom hos “De Bergenske” med rabattkode: ADOAR. Booking kan gjøres ved å klikke her, eller via bookingavdelingen: tlf. 55 21 25 50 / booking@debergenske.no. De Bergenske er en samling av flere hoteller og vi anbefaler Zander K. eller Grand Terminus, som har 7 min gangtid til AdO Arena. Betaling skjer på nett eller direkte av hotellgjesten ved ankomst/utsjekk.

 

;
Hei, jeg er Fagforbundets chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?