Til hovedinnhold

OsloMet har ledige plasser på Facility Management i vår

Ellen Nygard er fagansvarlig for studietilbudet i Facility Management på Handelshøyskolen ved OsloMet.

Ellen Nygard er fagansvarlig for studietilbudet i Facility Management på Handelshøyskolen ved OsloMet. (Foto: Baard Fiksdal, NHO Service.)

Emnet Pedagogisk ledelse og ressursutvikling innen Facility Management (FM) egner seg for ledere som ønsker å gi sine medarbeidere innen renhold, vaskeri og byggdrift opplæring og motivasjon til å lære hele livet. Søknadsfrist er 20. januar.

12.01.2023 av Olav Strømmen
Sist oppdatert: 13.01.2023

Emnet tilbys ledere innen forvaltning, drift og vedlikehold (FDV), i tillegg til å være et valgemne for studenter på Årsstudium i organisasjon og ledelse på Handels­høyskolen ved OsloMet.

Gratis

Undervisningen er gratis. Kostnader som tilkommer, er en mindre semesteravgift og innkjøp av pensumlitteratur.

All relevant info om vårens FM-emne og hva man lærer, går fram av landingssiden til Facility Management. Her finner du også all informasjon om søknad og opptak: – Facility Management er utøvd lederskap tilpasset behov i enhver organisasjon - OsloMet.

Opptak på grunnlag av yrkespraksis

Opptakskrav er enten generell studiekompetanse eller opptak på bakgrunn av en realkompetansevurdering. Godkjent realkompetanse er yrkespraksis i tilknytning til forvaltning, drift og vedlikehold av bygg, hvorav minst ett år er i lederstilling.

Nettbasert

Undervisningen starter opp fredag 3. februar og er nettbasert (Zoom). Det er én undervisningsøkt pr. uke fram til 19. mai, alle på fredag morgen.

De fleste øktene er nettbasert. Unntaket er fredag 17. februar og torsdag 27. og fredag 28. april, der studentene inviteres til undervisnings­økter på OsloMet-campusen i Pilestredet i Oslo, i tillegg til planlagte studiebesøk.

Husk at du som medlem av Fagforbundet kan søke vårt stipend til utdanning, der du blant annet kan få støtte til pensumlitteratur.

;
Hei, jeg er Fagforbundets chatbot. Hva kan jeg hjelpe med?