Engasjerte medlemmer og tillitsvalgte på NAV Horten

Carol Rasmussen, Live Karine Nilsen og Trond Finstad

Carol Rasmussen, Live Karine Nilsen og Trond Finstad (Foto: Ukjent)

- Det er nyttig og inspirerende å møte Fagforbundets medlemmer på NAV Horten, sier Trond Finstad, leder av yrkesseksjon kontor og administrasjon. Forventninger til det kommende lønnsoppgjøret og mer kraft i partnerskapet i NAV, opptok spesielt medlemmene.

01.03.2023 av Trude Kvaran
Sist oppdatert: 02.03.2023

imager38xw.pngLive Karine Nilsen, Fagforbundets plasstillitsvalgt  ved NAV Horten.

Trond Finstad og Carol Nyland Rasmussen, yrkesseksjonsleder kontor og administrasjon i Fagforbundet Vestfold og Telemark, besøkte medlemmer ved NAV Horten.

På medlemsmøte ble det diskutert tema rundt sikkerhetssituasjonen i NAV, arbeidet i partnerskapet og ikke minst forventninger til det kommende lønnsoppgjøret. NAV Horten har hatt stort fokus på sikkerhetsarbeidet, og er godt fornøyd med jobben som er gjort på dette området.

- Jeg er imponert og stolt av våre medlemmer og dyktige tillitsvalgte som gjør en særdeles viktig jobb for innbyggerne som trenger bistand fra NAV, sier Trond Finstad.