Vellykket konferanse i anledning kontoransattes dag

Konferanse "Kontoret i endring"

Konferanse "Kontoret i endring" (Foto: Trond Finstad)

I anledning kontoransattes dag 27. april arrangerte Fagforbundet en vellykket konferanse med tema "Kontoret i endring". Betydningen av tilhørighet på arbeidsplassen ble diskutert med engasjerte deltakere. Vi fikk også besøk av mange spennende og dyktige innledere.

04.05.2023 av Lyra Lluka
Sist oppdatert: 04.05.2023

Tilbakemeldingene fra konferansedeltakerne var at det var en spennende konferanse med gode forelesere og interessante tema. Vi fikk besøk av rådgiver i Fagforbundet Unni Bjerregaard Moe som ga deltakerne en innledning om omstilling på arbeidsplassen.

Kan være et bilde av 1 person og tekst

(Foto: Trond Finstad)

Arkitekturspsykolog Oddvar Skjæveland og stipendiat fra STAMI Randi Hovden Borge pratet om ulike kontorutforminger.  Selv om de til tider hadde ulike meninger så var de helt enige i at det til syvende og sist handler om at ansatte skal ha det bra på jobb. Vi fikk også besøk av statistikksjef i Nav, Ulf Andersen som presenterte utviklingstrender i arbeidslivet.

image90e2b.png

(Foto: Trond Finstad)

Det ble også servert kake for å markere kontoransattes dag. Det var vel verdt å feire dagen med alle dere som jobber på kontor.

Kan være et bilde av bryllupskake