Takk for engasjementet rundt eForvaltningskonferansen!

Bjørn Erik Thon på eForvaltningskonferansen 2021, den gang som direktør i Datatilsynet (Foto: Jan-Tore Skjelbek)

eForvaltningskonferansen, som ble arrangert av Fagforbundet, NTL, EL og IT og Universitetet i Oslo, har vært en viktig møteplass for tillitsvalgte, politikere og akademia siden 2007. Nå fortsetter arbeidet i en ny retning.

06.02.2024 av Christian Danielsen
Sist oppdatert: 08.02.2024

eForvalntingskonferansen har gitt Fagforbundet som organisasjon stort utbytte på mange felter og samarbeidet mellom aktørene har vært tett og godt. Tillitsvalgte og medlemmer i Fagforbundet har spilt en viktig rolle både ved å delta og selv å holde innlegg på konferansen. Sammen har vi satt digital forvaltning og personvern ettertrykkelig på dagsorden, men nå går arbeidet videre i en ny retning.

Nå avsluttes arbeidet med eForvaltningskonferansen og Fagforbundet ønsker å finne nye måter å arbeide med personvern og digitalisering. En ny konferanse, muligens i samarbeid med KS, er det spor det arbeides videre med nå.

For de nostalgiske: Her kan du se fjorårets konferanse i opptak.