Jubileumsaktiviteter for medlemmer

(Foto: Bildet er lånt fra Tusenfryd.no)

Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo feirer 10 år og inviterer våre flotte medlemmer til en rekke jubileumsaktiviteter gjennom 2024. Vi har planlagt spennende arrangementer for både voksne, barn og barnefamilier. Følg med på vår nettside for påmelding og ytterligere informasjon om hver aktivitet. Informasjon om aktivitetene vil være tilgjengelig på nettsiden vår.

22.05.2024 av Bashiruddin Khawaja
Sist oppdatert: 22.05.2024

Årets andre jubileumsaktivitet er en tur til Tusenfryd

Dette er en unik mulighet for alle som elsker spenning og moro i fornøyelsesparker. Opplev Tusenfryds attraksjoner og aktiviteter som passer for både store og små, og gjør dagen minneverdig med en rekke opplevelser.

Viktig: Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo dekker kun billetter til de som får plass, evt mat og drikke eller aktiviteter som koster ekstra må dekkes av egen lomme.

Dato og oppmøte: Søndag 16.06.2024 kl.10.00

Påmeldingslenke: Jubileumsaktivitet TUSENFRYD (provisoevent.no)

Påmelding og informasjon: Påmelding til denne aktiviteten og andre jubileumsaktiviteter vil være tilgjengelig via lenker på denne nettside. Etter påmelding vil du motta en bekreftelse på e-post innen 2 uker dersom du får plass. Manglende bekreftelse betyr at du ikke har fått plass. Vennligst sjekk nettsiden for påmeldingslenker og viktig informasjon om hver aktivitet.

Jubileumsaktiviteter er kun for medlemmer av Fagforbundet Pleie og Omsorg Oslo. Vi har begrenset antall med billetter, og derfor vil det være førstemann til mølla-prinsippet. Ved påmelding til Tusenfryd-besøket, er det mulig å få opptil 3 billetter per familie. Antall personer må velges ved innmelding og kan ikke gjøres senere.

Mer informasjon vil bli sendt til de som får plass.