Delta i konsernstyrestyrevalget i Posten Bring

Stem dem inn i styret! F.v.: Lars Nilsen, Tove Rundtom, Ann Elisabeth Wirgeness, Gerd Øiahals og vara Knut Marius Lydvo. (Foto: Alf Ragnar Olsen, LO Media)

For noen dager siden fikk dere generell informasjon om styrevalgene i Posten Bring. Alle ansatte i konsernet, det vil si ansatte både i morselskapet og alle datterselskapene i Norge, skal delta i konsernstyrevalget. Det avholdes i perioden 22. - 31. mai.

16.05.2024
Sist oppdatert: 16.05.2024

I valget til konsernstyret stiller Fagforbundet Post og finans liste sammen med de andre forbundene i LO som organiserer i Posten Bring. Den heter «LO-forbundene i Posten og Bring». Det er viktig at du stemmer på denne lista for at dine tillitsvalgte skal kunne representere deg i konsernstyret.

Ta vare på brevet fra Posten

Posten Bring sender brev til deg med pinkode og informasjon om hvordan du skal stemme. Dette brevet må du ta vare på til du har stemt. Du kan eventuelt ta bilde av brevet eller lagre informasjonen på et trygt sted på telefonen din.

Digipost-brukere får den samme informasjonen i et brev der.

Avstemningene skjer elektronisk. Det kan du enten gjøre i Digipost, digital rutebok, eller med pinkoden på PC, mobil eller nettbrett.

Du vil også finne informasjon på intranettet til Posten Bring, eller så kan du spørre din nærmeste leder.

– Representantene for de ansatte har en svært viktig rolle og funksjon. Derfor er det viktig at du og dine kolleger benytter dere av stemmeretten! Vi ansattrepresentanter står sterkere jo større oppslutning vi får i valget. Stem på våre valglister, oppfordrer lederen for fagforbundet Post og finans, Gerd Øiahals.

Her er kandidatene til konsernstyret fra LO-forbundene i Posten og Bring:

1.Gerd Øiahals:

• Leder Fagforbundet Post og finans