Åse Karin blir pensjonist

Avslutning på Haugestad

Avslutning på Haugestad (Foto: Astrid Solberg Isene)

Lier Kommune hadde invitert til avslutning for Hovedtillitsvalgt Åse Karin Killingberg Brørvik i storsalen på Haugestad.

24.05.2024
Sist oppdatert: 24.05.2024

Vi ble ønsket velkommen av blandt annet Birgitte Qvernstrøm leder i Fagforbundet Lier.

Det var mange som kom og gjorde stas på henne, det var tidligere rådmann, nåværende kommunedirektør, HR rådgiver, tidligere kollegaer, hovedtillitsvalgte i flere forbund og  mange flere som Åse Karin vært kollega med og har hatt samarbeid med i alle sine år i Lier Kommune.
Det var mange flott taler og godord til Åse Karin – vel fortjent etter en lang yrkeskarriere i Lier Kommune. Første gang for 48 år siden.

De siste 12 årene har hun vært hovedtillitsvalgt i Fagforbundet Lier.
Det var som hovedtillitsvalgt hun ble takket av og gjennomgående blant alle de flott talene var at Åse Karin har vært en inkluderende og god lagspiller. Hun har vært tydelig, dyktig på lov- og avtaleverk, løsningsorientert og god på å skille sak og person.

Alle ønsket henne en god pensjonisttilværelse selv om hun har ett par lønninger og sommer ferie før hun går av med pensjon.