Trening, utstyr, pizza og brus til Midsund jenter

Fagforbundet Molde er på lag med Midsund jenter 15-17.

Fagforbundet Molde er på lag med Midsund jenter 15-17. (Foto: Fagforbundet Molde)

Etter treninga 23. mai møtte Frode Raknes fra Fagforbundet Molde opp med pizza og brus til jentene etter trening, noe de satte stor pris på.

30.05.2024 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 30.05.2024

Kjærkommen samarbeidsavtale

-Samarbeidsavtalen mellom Fagforbundet Molde og Midsund jenter 15-17 år fortsetter også i år, forteller Wenche Hol, leder i Fagforbundet Molde.

Vestene, baller, kjegler og drikkeflasker som de fikk i oktober 2023 da samarbeidsavtalen ble inngått, var i bruk under treninga på en sommervarm kunstgressbane i Midsund sentrum.

- Alt utstyret har vært et kjærkomment supplement å bruke når jentene har trening, forteller trener John Arne Øien.

Resultater

Hittil i sesongen har jentene spilt 3 kamper, der det har blitt 2 tap og 1 seier. Under dagens trening var det 10 av 14 stk som var til stede, men de aller fleste bruker å bli med når det er kamper som tross alt er det som er kjekkest.

-Fagforbundet Molde ønsker Midsund-jentene lykke til videre i sesongen. Vi vil følge opp samarbeidsavtalen framover og har satt oss mål om å se en kamp eller to der jentene er i aksjon, avslutter Wenche Hol.