Fagforbundet Post og finans valgt inn i selskapsstyret i Bring Home Delivery AS (HD)

INN I STYRET: Rebekka Sophie Torp, selskapstillitsvalgt Bring HD og nå styremedlem i samme selskap. (Foto: Idar Burheim)

De to toppkandidatene fra Post og finans ble valgt inn i selskapsstyret i Bring Home Delivery som de ansattes representanter de neste to årene.

04.06.2024
Sist oppdatert: 04.06.2024

Rebekka Sophie Torp, Fagforbundets selskapstillitsvalgte i HD, takker alle som har stemt fram kandidatene.

– Det er mange medlemmer og ansatte som har brukt stemmeretten. Vi ansattrepresentanter står sterkere takket være stor oppslutning, sier hun.

– Dette er faktisk første gang de ansatte blir representert i styret i HD. Torp påpeker at representanter for de ansatte har en viktig rolle og funksjon.

– Som ansattrepresentanter har vi innflytelse. Med tillitsvalgte på plass ved styrebordet vil Fagforbundet Post og finans få økt påvirkningskraft på viktige veivalg i selskapet, og dermed styrke vår innsats for å ivareta medlemmenes interesser. Vi påvirker saker som betyr noe for medlemmene og de øvrige ansattes arbeidshverdag. På vegne av alle representantene vil jeg takke for den tilliten som er vist oss, sier hun.

De to første på valglisten vil møte fast i selskapsstyremøtene de neste to årene. De tre siste er vararepresentanter til styret.

Styremedlemmer:

1. Rebekka Sophie Torp - Selskapstillitsvalgt