Fagforbundet Post og finans valgt inn i konsernstyret i Posten Bring

SIKRET STYREPLASS: Fra venstre: Lars Nilsen, Tove Rundtom, Ann Elisabeth Wirgeness, Gerd Øiahals og 1. vara Knut Marius Lydvo. (Foto: Alf Ragnar Olsen, LO Media)

De fire toppkandidatene fra Post og finans ble valgt inn i konsernstyret i Posten Bring som de ansattes representanter de neste to årene.

05.06.2024 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 06.06.2024

Gerd Øiahals, leder i Fagforbundet Post og finans, takker alle som har stemt fram kandidatene.

– De tillitsvalgte har bidratt til at svært mange av medlemmene har brukt stemmeretten. Vi ansattrepresentanter står sterkere takket være den store oppslutningen, sier hun.

Øiahals påpeker at representanter for de ansatte har en viktig rolle og funksjon.

– Som ansattrepresentanter har vi innflytelse. Vi påvirker saker som betyr noe for medlemmene og de øvrige ansattes arbeidshverdag. Som aktive representanter i styret gjennom mange år, vet vi hvor skoen trykker og hvilke løsninger som trengs. Valgresultatet viser at medlemmene har tillit til oss, og på vegne av alle representantene vil jeg takke for den tilliten, sier hun.

Fagforbundet stilte valgliste sammen med de øvrige LO-forbundene i Posten Bring, med disse kandidatene. De fire første vil møte fast i konsernstyremøtene de neste to årene. De seks siste er vararepresentanter til styret.

1. Gerd Øiahals, Fagforbundet
2. Lars Nilsen, Fagforbundet