Fagforbundet Post og finans valgt inn i selskapsstyrene Bring Courier & Express AS og Bring Warehousing AS

Andreas Huuse Vaagen, selskapstillitsvalgt BCE og nå styremedlem i samme selskap. (Foto: Fagforbundet Post og finans)

Disse er valgt inn som ansattrepresentanter i styrene for perioden 2024 til 2026.

06.06.2024
Sist oppdatert: 06.06.2024

Valgene i Bring Warehousing og Bring Courier & Express skulle gjennomføres 22. til 31. mai. Det var bare ett forslag til valgliste i begge selskapene, og valgstyrene besluttet derfor å innstille gjennomføringen av selve valget. Dermed er de som var foreslått på våre lister valgt i både Bring Warehousing AS og Bring Courier & Express.

Følgende er valgt som de ansattes representanter i styrene:

Bring Warehousing:

1. Adel Hadi