Ep. 8: Hva kan vi lære av Skitbyen-Berit?

Berit Hafsmo t.v. Ingrid Wergeland, Helene Harsvik og Mette Asmyhr

Berit Hafsmo t.v. Ingrid Wergeland, Helene Harsvik og Mette Asmyhr (Foto: Lars Helgerud)

Er du en av de mange hundretusener som har hørt NRKs podkastserie Skitbyen? De kaller den en «feelgood-fortelling fra livet rundt fattigdomsgrensa». Berit er gjest i denne ukas podkastepisode, og forteller om sitt liv som fattig. Denne episoden vil du ikke gå glipp av!

06.06.2024
Sist oppdatert: 14.06.2024

Lytt til episoden her:

Spotify

Apple podcast

Det er umulig å ikke bli berørt av humøret til Berit Hafsmo, familien hennes, livshistorien og utryggheten rundt bosituasjonen. I denne ukas episode av Fagforbundets podkast «Hele laget», er Berit Hafsmo gjest. I samtalen er også leder i Fagforbundet Buskerud, Mette Asmyhr, som tidligere har jobba mange år  i NAV.

Episoden ble spilt inn på puben under årets kommunalkonferanse. Derfor er lyden litt annerledes enn vanlig. De første minuttene skurrer det litt og det er full rulle i baren, men så blir lyden veldig fin.

Har du tips til temaer vi bør ta opp, ris eller ros? Send oss en epost til helelaget@fagforbundet.no. Vi setter også stor pris på om du deler podkasten med noen du kjenner, og legger oss som favoritt i podkastspilleren din. Da får du automatisk beskjed når det kommer ny episode!