Vi gir deg som skal forskes på en sjanse til

Forskning på arbeidsmiljø

Forskning på arbeidsmiljø (Foto: Mostphotos)

Siste sjanse til å delta i undersøkelsen som Sintef gjennomfører for Fagforbundet.

19.06.2024 av Hege Kristin Traagstad
Sist oppdatert: 19.06.2024

I løpet av våren har noen av dere som har arbeidssted i skoleadministrasjon, på NAV eller som jobber som helsesekretær, fått invitasjon til å delta i en undersøkelse om arbeidsbetingelser og arbeidsmiljø fra Sintef/Sentio. Vi ønsker at så mange som mulig deltar i undersøkelsen og det er nå siste mulighet. Du har fått invitasjonen på både epost og SMS, så dersom du ikke har svart – håper vi du kan finne fram lenken du har fått tilsendt å gå inn og svare.

Det er viktig at også du som er godt fornøyd med din jobb deltar slik at vi får et best mulig bilde av situasjonen. Du forplikter deg ikke til videre deltakelse ved å svare på denne undersøkelsen, men ved å delta bidrar du til at Fagforbundet får et bedre datagrunnlag for arbeidet som skal gjøres i årene fremover.

Det er en omfattende undersøkelse og om du har startet, men ikke fullført, håper vi du kan finne lenken og fullføre undersøkelsen. Undersøkelsen avsluttes 1. juli og det vil ikke være mulig å delta etter det.

Tusen takk for at du bidrar til at Fagforbundet får et godt datagrunnlag!