Enighet på Sunnaas sykehus HF

Hjørdis Alfsen er hovedtillitsvalgt ved Sunnaas Sykehus HF, hjelpepleier og medlem i Fagforbundet Sykehus og Helse Oslo. (Foto: Fagforbundet Oslo)

Partene ble enige 3. juni.

28.06.2024 av Martin Halsos
Sist oppdatert: 28.06.2024

Den 3. juni ble det gjennomført forhandlinger mellom Sunnaas Sykehus AF og Fagforbundet. Fra Fagforbundet kom hovedtillitsvalgt Hjørdis Alfsen og Sissel Strand.

- Vi er fornøyde med resultatet. Vi fikk til et kronetillegg til alle medlemmene i full stilling på 4814 kroner. For de som har tillegg for videreutdanning i rehabilitering vil det økes med 7000 kroner, sier Hjørdis Alfsen hovedtillitsvalgt ved Sunnaas Sykehus HF.

Generelt kronetillegg på 4814

Partene er enige om at potten på 230 000 fordeles mellom Fagforbundets medlemmer med kroner 4814 for full stilling. Virkningsdato er 1. juli. 2024.