Hytte til leie på Åremål

Hytte

Hytte (Foto: Terje Strømsnes)

Teknisk Fagforening Oslo har en ledig hytte på feriehjemmet Krøder`n. Hytta leies ut på åremål i 5 år fra 01.10.2024, med mulighet for å forlenge kontrakten.

14.08.2024 av Terje Strømsnes
Sist oppdatert: 26.08.2024

Feriehjemmet består av 13 hytter som er leid ut på åremål og 3 enheter som leies ut i helger og uker, samt en felles peisestue.

Medlemmer i vår fagforening prioriteres før andre medlemmer av Fagforbundet.
Feriehjemmet ligger 1 time og 45 minutters kjøring fra sentralbanestasjonen og 20 minutter unna Norefjell skisenter.

Er du glad i å fiske er det flotte muligheter her. Krøder`n har flott ørret, sik, abbor, dypvannsrøye og gjedde. Det fanges også en del kreps i krepsesesongen. Om vinteren er det kort vei til Norefjell med flotte løyper for bortoverski og nedoverski.

Hytta er på ca. 30 m2 og leieprisen er 11,084. - kroner i året pluss strøm. Leien deles i månedsavdrag.
Feriehjemmet er et sted som drives på dugnad, så leietaker må påregne seg å delta i dette. Utvendig og innvendig vedlikehold utføres av leietaker.

Ellers er dette et sosialt sted der man har felles arrangementer i påsken og krepselag på høsten m.m.
Har du spørsmål ta kontakt med Terje Strømsnes på e-post terje.stromsnes@fagforbundet.org .

Det vil bli mulig å se hytta etter avtale.

Søknadsfristen er 02.09.2024.

Søknaden sendes til:
post.006@fagforbundet.org
Teknisk Fagforening Oslo
1005 Oslo

Tildeling foregår i henhold til statuter vedtatt på årsmøtet til Teknisk Fagforening Oslo. Dette vil si at man trekker i hatten blant søkerne som er medlem av vår fagforening.

1.jpeg

2.jpeg