Nyhetsbrev til Fagforbundets pensjonist- og uføremedlemmer

Gerd Eva Volden, Leder av Fagforbundets pensjonist- og uføreutvalg

Gerd Eva Volden, Leder av Fagforbundets pensjonist- og uføreutvalg (Foto: Fagforbundet)

Vi har en spennende nyhet å dele med dere! Fagforbundet vil fra og med denne måneden begynne å sende ut et månedlig nyhetsbrev spesielt rettet mot våre 140.000 pensjonist- og uføremedlemmer.

05.09.2024 av Knut Ivar Egset
Sist oppdatert: 06.09.2024

Dette initiativet er en del av vår innsats for å sikre at dere, våre pensjonist- og uføremedlemmer, er oppdatert på de sakene som er viktigst for dere.

Hva vil nyhetsbrevet inneholde?

Hver måned vil dere motta et nyhetsbrev fylt med relevant og nyttig informasjon, inkludert:

• Nyheter fra Fagforbundet: Viktige saker som angår pensjonister og uføre, inkludert oppdateringer om rettigheter, medlemsfordeler og aktuelle kampanjer.
  • Saker fra Pensjonistforbundet: Vi samarbeider tett med Pensjonistforbundet for å inkludere deres nyheter og saker som er spesielt viktige for pensjonister, slik at dere får en helhetlig oversikt.
  • Arrangementer og aktiviteter: Informasjon om lokale og nasjonale arrangementer, kurs og aktiviteter som er relevante for pensjonist- og uføremedlemmer.
  • Råd og tips: Nyttige råd om helse, økonomi, og andre temaer som er viktige for en trygg og god pensjonisttilværelse.
  • Medlemsfordeler: Oversikt over de spesielle fordelene dere har som pensjonist- og uføremedlemmer i Fagforbundet, inkludert rabatter og tilbud.

Hvorfor gjør vi dette?

Vi vet at det er viktig for våre pensjonist- og uføremedlem å holde seg oppdatert og informert om saker som påvirker deres hverdag. Dette månedlige nyhetsbrevet vil gi dere en enkel og praktisk måte å få all den informasjonen dere trenger, direkte i innboksen.

Hvordan melder jeg meg på?

Nyhetsbrevet vil automatisk bli sendt til den e-postadressen som er registrert hos oss. Hvis du ønsker å oppdatere din e-postadresse eller andre kontaktopplysninger, kan du enkelt gjøre dette ved å logge inn på vår medlemsside.

Vi ser frem til å dele viktig informasjon og nyheter med dere hver måned, og håper at nyhetsbrevet vil være et positivt bidrag i hverdagen.

Gerd Eva Volden
Leder for det sentrale pensjonist-og uføreutvalg
Fagforbundet