Hyttene kan leies av medlemmer av Fagforbundet Helse Bergen og av alle ansatte i Helse Bergen og Helse Vest IKT. Vennligst bruk denne adressen for henvendelser:
avd081.hyttestyret@fagforening.fagforbundet.no (telefonvakt: 93230421)
Obs - nye e-postadresser. Vi vet foreløpig ikke hva ny adresse for hyttepostkassen blir, men e-post til den gamle vil en stund bli videresndt til den nye. Hvis du savner svar på henvendelse, kan du kontakte Odd Erik Asphaug på hans nye personlige adresse odd.erik.asphaug@fagforbundet.org.
Gjelder det søknad om leie, så husk å oppgi:
- Hvor/hvilken hytte - gjerne flere alternativ
- Når - gjerne flere alternativ
- Mobiltelefonnummer - vi sender SMS ved oppholdets slutt
- Arbeidsgiver - ønsker statistikk for å gi økonomisk støtte
- Evt. medlemskap i Fagforbundet og/eller krav om "pensjonistpris"
Året deles i 2 med søknadsfrist for 1. halvår i slutten av desember og for 2. halvår i slutten av april. 1. halvår går fra uke 3 i januar til skolenes sommerferie. 2. halvår går fra begynnelsen av skolenes sommerferie tom. uke 2 i januar. Etter at søknadene er behandlet er det "førstemann til mølla". Hyttene leies fortrinnsvis ut søndag til søndag. Påsken deles imidlertid slik: Fredag før påske til onsdag og onsdag til mandag 2. påskedag (det er også 30% tillegg i pris for påsken). Kontonummer for innbetaling av leie er 3208.20.63616.
Leder av hyttestyret 2022-2023 er Solveig Eriksen, tlf. 92401106.
Kalenderen viser hva som er bestilt tom. uke 2/2025. For det som er ledig fram til da, gjelder nå "førstemann til mølla". Frist for 1. halvår 2025 er 31. desember 2024.