Bli en enda bedre leder

Ny mulighet til å søke på Fagforbundets ledertreningsprogram

Har du personalansvar og har lyst til å bli bedre kjent med deg selv som leder? Vi er på jakt etter engasjerte og ambisiøse ledere som har lyst til å delta på vårt medlemstilbud innen lederutvikling. I samarbeid med AFF har vi utviklet et program spesielt for deg som er leder og medlem av Fagforbundet.

Arild Hermstad (partileder, MDG) holdt innlegg på Trafikkbetjentkonferansen til Fagforbundet i februar 2024

Presentasjonene fra Trafikkbetjentkonferansen

Fagforbundet avholdt konferanse for trafikkbetjenter på Gardermoen 7-8. februar. På denne siden kan du laste ned presentasjonene.

Trafikkbetjent på jobb i Oslo

Fagforbundets Trafikkbetjentkonferanse 2024

7.-8. februar 2024 inviterer til konferanse for trafikkbetjenter på Scandic Oslo Airport på Gardermoen. Her finner du praktisk info og foreløpig program. Påmeldingsfristen er 18. januar.

Argumentasjon for egenregi

Yrkesseksjon samferdsel og teknisk har laget en samling av faglig argumentasjon for å drive tjenester med egne ansatte.

Bli faggruppemedlem!

Fagforbundet skal oppnevne nye medlemmer i mange av faggruppene våre i høst. Hvis du er interessert i muligheten til å samarbeide med Fagforbundet om saker du mener vi bør jobbe med for nettopp din yrkesgruppe, bør du lese videre.

Fagforbundets trafikkbetjentkonferanse 2020

Hold av datoene 21-22. april 2020! Da arrangerer Fagforbundet trafikkbetjentkonferanse på Gardermoen, med en rekke spennende tema. Fagforbundet spanderer dessuten 750 kroner av medlemsavgiften for våre medlemmer og prisen er lavere hvis du melder deg på innen 31. januar. På denne siden finner du rammeprogram, foreløpige tema som blir presentert på konferansen og prisoversikt.

Fagforbundets trafikkbetjentkonferanse 23.-24.oktober

Fagforbundets konferanse for trafikkbetjenter arrangeres på Gardermoen 23.-24.oktober (Scandic Oslo Airport).