Lønnsoppgjøret i Spekter: Husk å stemme!

Fagforbundets forhandlingsleder i det sentrale tariffoppgjøret i Spekter-området Odd Haldgeir Larsen (fra venstre), leder i forhandlingsavdelingen Kai Nygård, Nora Hagen, Hanne Kolby, Jacqueline Hopkinson og Gerd Øyahals. (Foto: Kristian Brustsad, LO Stat)

Flere Spekter-avtaler er nå ferdig forhandlet og sendes i disse dager ut på uravstemning. Fagforbundet oppfordrer alle medlemmer til å bruke stemmeretten, og vi anbefaler å stemme JA til resultatet.

07.06.2024 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 10.06.2024

Avtaleområder som er ferdig forhandlet gjelder virksomheter innen helse, velferd og oppvekst. Avtalene består av en sentralt forhandlet del (A-delen), og en virksomhetsvis avtale som er forhandlet lokalt (B-del).

Oversikt over hvilke virksomheter dette gjelder

Spekter-avtaler utenfor områdeplassering:
Diakonstiftelsen Røysum